گروه فرهنگی یک هفتاد و سوم

نکات قابل توجه دوستان گروه پیاده سازی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ

با سلام به دوستان گروه پیاده سازی

1 - خروجی مورد نظر مرحله ی پیاده سازی، متن دقیق سخنرانی می باشد، متن سخنرانی نباید هیچ گونه تفاوتی با صوت آن داشته باشد. بدیهی است وارد کردن اصواتی که در سخنرانی شنیده می‌شود، مانند صدای خنده ی استاد و.... لزومی ندارد. برای نمونه می توانید فابل زیر را که ابتدای سخنرانی ثقلین، مسیر گمشده مسلمین است را دانلود کنید.

2 - کلمات و عبارات تغییر داده نشوند. جملاتی که ناقص ادا می‌شوند، فعل ندارند، از نظر دستوری ایراد دارند، تکراری هستند و.... را به همان صورت بنویسید. نیازی به تصحیح، تکمیل، و یا حذف کردن جملات و عبارات نیست.

3 - بعد از پیاده سازی سخنرانی لطفا فایل WORD را با عنوان کد فایل صوتی (مثلا ACA1) به ایمیل YEK73CLIP@GMAIL.COM  ارسال نمایید.

4 - با توجه به اینکه متن سخنرانی در مرحله بعد توسط دوستان دیگر چک می شود خواهشمند است در طول هفته (تا جمعه شب) متن فایل را ارسال نمایید.

5 - با توجه به اینکه فایل صوتی بر اساس زمان بندی کات شده (مثلا هر 12 دقیقه) و موضوع منسجمی را در بر ندارد لذا خواهشمند است بعد از پیاده سازی سخنرانی از انتشار فایل صوتی خودداری نمایید.

  • الهه فرخ فال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی